Tuesday 8 January 2019

I'm back!

Hello assalamualaikum salam sejahtera

Lama tak bukak blog ni dan akhirnya aku datang balik untuk menaip! Sumpah lama gila tak menaip something dalam blog.

Berapa kali entah aku kononya nak buat comeback dan konsisten menulis. Tapi... sembang babi pun boleh tebang. Kecoh je lebih. Last-last sepi balik. Lol.

Okk, aku rasa kali ni aku betul2 serius nak buat comeback menulis semula dan hidupkan blog ni (in shaa' Allah) hihi..

 Sebab.. sebab.. erm.. entah lah. Aku rasa macam ada semangat baru tahun 2019 ni :'D
Aku nak share apa yang dalam kepala aku.

Another thing, aku ni pelupa orangnya. So aku nak jadikan blog ni sebagai rujukan apa yang aku pernah katakan, apa yamg pernah aku kongsi dan peristiwa2 hidup aku. So, andai kata umur aku panjang, aku nak tengok balik blog/diari online aku ni dan evaluate apakah hidup aku ni ada improvement ke tak gituhh..

At least kalau aku jatuh masa akn datang, aku tengok balik posting2 lepas, aku akan kata:

"Dulu aku boleh buat, takkan sekarang tak boleh buat?"

"This is you. Your past that creates you today"

Etc.

Sambil2 tu korang boleh lah komen, bersembang, sokong, kritik atau ambil lah apa2 manfaat yang korang dapat dari posting2 aku akan datang.

Ultimately, aku just harap apa aku buat ni boleh mmemberi manfaat sebanyak2nya.

Ok tu je sebagai mukaddimah sempena permulaan tahun 2019. Moga aku istiqamah aamiin ya robbal alamin!

Salam.
Bye2 :)

No comments:

Post a Comment